Työ- ja elinkeinoministeriön contact center- palveluiden ohjaus- ja kehittämisryhmä
TEM071:00/2009 Projekt
- Johtaa TEM:n Contact Center- toimintaa työ- ja elinkeinoministeriön strategisten linjausten mukaisesti
- Ohjata ja koordinoina TEM Contact Center- palvelukanavien ja -tuotannon kehittämistä integroituna kokonaisuutena (Työlinja ja Yritys-Suomi)
- Yritys-Suomi Contact Center- toiminnan käynnistäminen ja toiminnan vakiinnuttaminen
- yhteistyön kehittäminen muiden TEM- konserniin kuuluvien organisaatioiden Contact Center- palvelujen kanssa
Projektets basuppgifter Avslutat
Projektets nummer TEM071:00/2009
Ärendenummer 1923/070/2009
Projektets arrangör arbets- och näringsministeriet
Mandattid 1.8.2009 – 31.12.2010
Datum för tillsättande 6.7.2009
Utgångspunkter
Työ- ja elinkeinohallinto pyrkii etsimään ratkaisuja, joilla taataan julkisten työvoima- ja yrityspalvelujen saatavuus ja tasalaatuisuus riippumatta siitä, missä kansalainen, yrittäjä tai yritys asuu tai toimii. Tavoitteena on rakentaa julkisista työvoima- ja yrityspalveluista tehokas monikanavainen palvelukokonaisuus, jossa asiakkaat ohjautuvat käyttämään eri tilanteissa sopivinta palvelukanavaa- verkkopalvelua, Contact Center-palvelua tai henkilökohtaista palvelua fyysisessä palvelupisteessä.
Contact Center- palveluille (=CC, toimintayksikkö, joka käsittelee suuria määriä yhteydenottoja ja asioita sähköisten kanavien kautta)ominaista on nopeasti ja helposti saatavissa oleva henkilökohtainen palvelu. CC-palvelut mahdollistavat myös monet erityisosaamista vaativat ja eri kielillä tarjottavat palvelut kustannustehokkaasti kaikkien ulottuville.
Tillsättande och organisering
Asettamispäätös PDF
6.7.2009 Työ- ja elinkeinoministeriö
Lagberedning och utveckling i statsrådet
Ministerierna genomför regeringsprogrammet, bereder lagar och andra författningar samt genomför reformer i olika projekt, arbetsgrupper och organ.
Alla ministeriers projekt hittas på statsrådets webbplats valtioneuvosto.fi/sv/projekt