Työ- ja elinkeinoministeriön contact center- palveluiden ohjaus- ja kehittämisryhmä
TEM071:00/2009 Kehittäminen
- Johtaa TEM:n Contact Center- toimintaa työ- ja elinkeinoministeriön strategisten linjausten mukaisesti
- Ohjata ja koordinoina TEM Contact Center- palvelukanavien ja -tuotannon kehittämistä integroituna kokonaisuutena (Työlinja ja Yritys-Suomi)
- Yritys-Suomi Contact Center- toiminnan käynnistäminen ja toiminnan vakiinnuttaminen
- yhteistyön kehittäminen muiden TEM- konserniin kuuluvien organisaatioiden Contact Center- palvelujen kanssa
Hankkeen perustiedot Päättynyt
Hankenumero TEM071:00/2009
Asianumerot 1923/070/2009
Asettaja työ- ja elinkeinoministeriö
Toimikausi/aikataulu 1.8.2009 – 31.12.2010
Asettamispäivä 6.7.2009
Lähtökohdat
Työ- ja elinkeinohallinto pyrkii etsimään ratkaisuja, joilla taataan julkisten työvoima- ja yrityspalvelujen saatavuus ja tasalaatuisuus riippumatta siitä, missä kansalainen, yrittäjä tai yritys asuu tai toimii. Tavoitteena on rakentaa julkisista työvoima- ja yrityspalveluista tehokas monikanavainen palvelukokonaisuus, jossa asiakkaat ohjautuvat käyttämään eri tilanteissa sopivinta palvelukanavaa- verkkopalvelua, Contact Center-palvelua tai henkilökohtaista palvelua fyysisessä palvelupisteessä.
Contact Center- palveluille (=CC, toimintayksikkö, joka käsittelee suuria määriä yhteydenottoja ja asioita sähköisten kanavien kautta)ominaista on nopeasti ja helposti saatavissa oleva henkilökohtainen palvelu. CC-palvelut mahdollistavat myös monet erityisosaamista vaativat ja eri kielillä tarjottavat palvelut kustannustehokkaasti kaikkien ulottuville.
Asettaminen ja organisointi
Asettamispäätös PDF
6.7.2009 Työ- ja elinkeinoministeriö
Säädösvalmistelu ja kehittäminen valtioneuvostossa
Ministeriöt toteuttavat hallitusohjelmaa, valmistelevat lakeja ja muita säädöksiä sekä vievät eteenpäin uudistuksia erilaisissa hankkeissa, työryhmissä ja toimielimissä.
Kaikkien ministeriöiden hankkeet löydät valtioneuvoston verkkosivuilta valtioneuvosto.fi/hankkeet